klachtenafhandeling:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht ovv. uw ordernummer via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
- Zelfgordijnenmaken.nl
- Volume 85
- 1446WH Purmerend
- info@zelfgordijnenmaken.nl
- tel.:06-46352582 bereikbaar op werkdagen van 8:00-12:00 uur
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ZELFGORDIJNENMAKEN.NL bij is aangesloten.