Navigatie

klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht ovv. uw ordernummer via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

  • Zelfgordijnenmaken.nl      
  • Kwadijk 42
  • 1471CB Kwadijk
  • info@zelfgordijnenmaken.nl
  • tel.:0299-769226   bereikbaar op werkdagen van 9:00-12:00 uur                                                                                                                          

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ZELFGORDIJNENMAKEN.NL bij is aangesloten.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2011 - 2017 Zelf gordijnen maken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel