Veel gestelde vragen Zelfgordijnenmaken.nl

Jullie zijn telefonisch alleen bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 12:00, kan dat niet anders?

Wegens de grote drukte bij onze afdeling Verkoop zijn wij niet de hele dag in staat om klantvragen telefonisch te beantwoorden.
Zelfgordijnenmaken.nl heeft ervoor gekozen om klantvragen, van welke aard dan ook, tot 12:00 uur telefonisch te behandelen en na 12:00 uur uitsluitend via email.
Wij streven ernaar om vragen die ons via de email bereiken, binnen maximaal 2 werkdagen te behandelen.
Hiermee gaan we ervan uit dat wij u op deze manier volledig en compleet van dienst zijn.

 

Hoe kan ik bestellen?

U besteld eenvoudig door het aantal gewenste artikelen in te geven, u komt daarna in de winkelwagen terecht en kunt van hieruit op "verder winkelen" klikken of uw bestelling afronden.

Ik zie alleen maar stuks staan en geen meters?

1 stuk staat in onze webwinkel ook voor een lengtemaat (meestal 1 meter), dit staat bij elk artikel duidelijk omschreven. Meerdere meters ontvangt u altijd aan 1 stuk.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Na ontvangst van de betaling van uw bestelling op werkdagen voor 12:00 verzenden wij uw bestelling nog dezelfde dag. Met uitzondering van maat(confectie)werk en paketten langer dan 170 cm, deze worden in de regel de volgende dag of uiterlijk binnen 5 werkdagen verzonden.

Wanneer is het snelst mijn betaling bij u zichtbaar?

Indien u betaald via IDEAL of Mr.Cash/ Bancontact zien wij dit direct op ons scherm. Bij vooruit betalen duurt dit langer.

Waarom kan ik niet meer stuks/meters van een bepaald artikel bestellen?

Het artikel is dan (tijdelijk) uitverkocht, neemt u svp contact met ons op, wij laten u dan weten wanneer het artikel weer leverbaar is.

Kan mijn bestelling afgeleverd worden op een ander adres?

Geen probleem, u kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.

Heeft zelfgordijnenmaken ook een fysieke winkel?

Helaas, zelfgordijnenmaken heeft geen fysieke winkel.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker, wij laten u weten wanneer uw bestelling voor u klaar staat, afhalen kan uitsluitend op afspraak.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal, PayPal, Mr.Cash/Bancontact, Afterpay, vooraf overmaken en betaling bij afhalen.

  • iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via jouw eigen bank. De betaling loopt via onze betalingsprovider Sisow. Zo kunnen wij je een 100% veilige betaling garanderen. Voor u gratis.
  • PayPal: Veilig betalen met jouw PayPal account. Voor de betalingen met Paypal berekenen wij extra kosten dit om onze producten zo goedkoop mogelijk te kunnen houden.
  • Overschrijving: U kunt de betaling overmaken naar ons rekeningnummer. Zodra het geld is bijgeschreven zullen wij de bestelling zo spoedig mogelijk verwerken.        
  • Afterpay: Veilig achteraf betalen vanaf een orderbedrag van € 10,-. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u via Afterpay een digitale acceptgiro die u aan Afterpay dient over te maken. U betaald voor deze betaalvorm € 0,99
  • Betaling bij afhalen(op afspraak) Wanneer u de goederen komt afhalen kunt u contant betalen of pinnen.
  • Creditcard: Veilig betalen met uw Mastercard of Maestrocard, hier zijn kosten aan verbonden.

 

Naar welk rekeningnummer kan ik mijn betaling overmaken?

NL02 INGB0006280831      BIC code: INGBNL2A tnv. Atelier De Bunker te Kwadijk altijd ovv. het factuurnummer.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. (Met uitzondering van op maat gemaakt, gezaagd, geknipt of geconfectioneerd werk.)  In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet -bij voorkeur - in de originele verpakking terugsturen. U dient vooraf contact op te nemen met onze klantenservice over uw retour voor verdere instructies.


Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

De kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) zijn voor uw eigen rekening.
 
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?


Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze
ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Uw krijgt zo spoedig mogelijk een nieuw product toegestuurd of uw geld binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen. 

 

Jullie orderkosten zijn minimaal € 3,95 maar mijn zending weegt maar 12 gram, dat kost toch maar € 1,01 aan postzegels?

Jazeker, aan portokosten zonder track & trace kost deze zending niet meer dan € 1,01, dat klopt. Echter met "orderkosten" bedoelen wij niet alleen de portokosten maar ook de overige kosten die wij moeten maken om de zending bij u op de deurmat te krijgen. Dit zijn onder andere de kosten voor verpakkingsmateriaal, voor uw betaling via oa. Ideal, de administratiekosten en natuurlijk de personeelskosten. 

Indien een kleine order (klein qua gewicht, omvang en bedrag) in een brievenbusenveloppe past, zullen wij deze ook zeker als brievenbuspost met een gewone postzegel verzenden. Op die manier blijft het voor ons betaalbaar om deze kleine bestellingen te verzenden en kunnen wij aankopen binnen onze webwinkel zonder minimaal orderbedrag aan blijven bieden.

 

Wat is Child Safety en voldoen de producten van zelfgordijnenmaken.nl hieraan?

De Europese Child Safety Norm (EN13120) is in het leven geroepen om de veiligheid van kleine kinderen te waarborgen en is in een normale woning per 31-08-2014 verplicht. In grote lijnen komt het erop neer dat kinderen niet bekneld, gewurgd en verstrikt moeten kunnen raken in de koorden en kettingen van de vouwgordijnen.

Bij de losse systemen ( systemen DeLUXE, systeem Basic en koordsysteem) welke u bij ons kunt bestellen zitten geen child safety producten. De systemen voldoen dus NIET aan de Child Safety Norm. Bij deze producten treft u een link welke verwijst naar onze child safety producten. Het is dus volledig uw verantwoording om deze producten wel of niet te gebruiken!

Onze kant-en-klare vouwgordijnen confectioneren wij volgens de Europese Child Safety Norm en voldoen dus wel. Wij leveren hier ook standaard een kettingspanner bij, om aan de norm te voldoen dient u deze te bevestigen, natuurlijk bent u vrij om dit wel of niet te doen.

© 2011 - 2024 Zelf gordijnen maken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel