Navigatie

Klachtenregeling Zelfgordijnenmaken.nl

Zelfgordijnenmaken besteed alle zorg aan de uitvoering van uw product. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over het eindresultaat en wilt u hierover in contact treden met Zelfgordijnenmaken. Wij zullen daarom er alles aan doen om binnen de gegeven mogelijkheden uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Hieronder leest u op welke manier u in contact kunt treden met Zelfgordijnenmaken.
Als u niet tevreden bent over het geleverde product, als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Zelfgordijnenmken, als u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de directie van Zelfgordijnenmaken.

Uiteraard is het mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen en uw klacht aan ons voor te leggen. In veel gevallen kan zo snel een voor beide partijen aanvaardbare oplossing gevonden worden. Wij zijn op werkdagen van  9:00-12:00 te bereiken op: tel.0299-769226 

Ook is het mogelijk uw klacht schriftelijk bij ons in te dienen. 
U kunt dit via email doen, t.a.v. de Directie en naar het adres: info@zelfgordijnenmaken.nl

Uiteraard is het ook mogelijk uw klacht schriftelijk in te sturen:
Zelfgordijnenmaken.nl, Kwadijk 42, 1471CB Kwadijk.

Vermeld in uw correspondentie de volgende zaken: Naam, adres, postcode en woonplaats, telefoonnummer, email, eventueel ons ordernummer en/of de aankoopdatum indien van toepassing. 
Uw klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst, door Atelier De Bunker beantwoord. Als de verwerking van uw klacht een langere termijn vraagt wordt u hiervan door Zelfgordijnenmaken op de hoogte gebracht. Een klacht over een product, een dienst of de service van Zelfgordijnenmaken kunt u ook indienen bij Stichting Webshop Keurmerk. Gebruikt u hiervoor het klachtenformulier op de website van Stichting Keurmerk. De klacht wordt dan zowel naar Zelfgordijnenmaken als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. U kunt onze Algemene Voorwaarden raadplegen over de nadere invulling rond deze regeling.

Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:

3. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.

4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies. 

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (op maat gezaagd, geconfectioneerd of geknipt)

© 2011 - 2018 Zelf gordijnen maken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.